pühapäev, 8. juuli 2018

Kahesaja viieteistkümnes

Tervise asjus pole eriti uudiseid olnud, ikka tavapärane süstidel käimine ja valu vaigistamine tablettide ja plaastriga. Küll on aga uudiseid tööelu kohta. Nüüd võib juba ametlikult teatada, et 1. septembrist asun tööle Eesti Teatriliitu, erialaliitude korraldus- ja teabejuhina. Erialaliidud, kelle heaks tööle hakkan, on Eesti Näitlejate Liit, Eesti Lavastajate Liit ja Eesti Lavastuskunstnike Liit. Kolme isanda teener seega. Aga põnev! Praegune vastutav sekretär suundub väljateenitud pensionile. Töökoht asub vanalinnas, Uus tn 5. PPAs olen teenistusest lahkumise avalduse juba esitanud ning teatriliiduga lepingule alla kirjutanud. Isegi võtmed anti juba kätte. 17. augustil algab mul puhkus, selle ajani käin oma poole kohaga PPAs tööl.

Puhkus on ka nii täis planeeritud, et isegi ei tea, kas Põlvamaale isa juurde jõuan. Võimalik, et tuleb midagi ümber planeerida. Mu isa rääkis mulle ükspäev telefonis, et käib salaja sauna peal karmoškat mängimas. Ma tahan seda näha! Ja mitte ainult näha, ma tahan ka. Mängida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar