kolmapäev, 25. juuli 2018

Kahesaja kuueteistkümnes

Minu Viljandi
Olen püüdnud viimasel ajal ennast tegevuses hoida. Isegi kahel järjestikusel nädalavahetusel käisin Viljandis. Homme algab folk aga sinna ma ei lähe. Olen homme ja ülehomme hoopis tööl ja laupäeval lähen leeriõdedega Pärnusse teatrisse.

Ilmad on tavatult kuumad. Ühest küljest on hea, et on soe, samas on liiga kuum. Aga mere ääres puhub meil ka jahutav tuuleke. Ja eelmise nädala reedel tuli isegi veidi vihma.

Poole kohaga tööl käia on väga mõnus, jääb aega ka endale ja sõpradele. Eks palgapäev saab nukker olema, aga mul on fond, ma saan hakkama. PPAs on viimane tööpäev 16. augustil. Ja siis 1. septembrini olen töötu. Nii tuli kasulikum, sest puhata tahan ju ka aga kui oleksin kuu lõpuni ehk puhkuse ajaks tööle jäänud, siis oleksin kasutanud rohkem puhkusepäevi, kui olen välja teeninud ja see oleks augusti palgast maha arvestatud. Mis tähendab, et augusti palk oleks enam-vähem nulli tulnud. Nüüd aga saan töötatud päevade eest raha ja mõne puhkusepäeva eest ka kompensatsiooni. Hea, et seda asja uurima hakkasin ja oskan nüüd õigesti tegutseda.

Täna oli erakordne öö. Vahetasin ainult ühe korra riideid ja hommikul tundsin ennast isegi välja puhanuna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar