neljapäev, 9. oktoober 2014

Neljakümne neljas

Tere

Nigu niuhti on jälle kuu möödunud. 
Eile sain isegi telefonikõne, kus päriti, miks blogis väskeid sissekandeid ei ole.
Ma ei tea, miks ei ole. Väga halb ei ole olnud, et midagi märkimisväärset kirja panna või siis on ühtlaselt halb, nii et ei teagi mida esile tuua.

Vahepeal (24. septembril) sain ravi - ei olnud ka seal midagi erilist. Nagu eelmine kord. Järgmise nädala kolmapäeval jälle.

On olnud mure köha, kurguvalu ja nohuga. Vahel veidi palavikku ka. Olin haiguslehel 30. septembrist. Homme lähen tööle. Esmaspäeval on aeg nina-, kõrva- ja kurguarstile. Oktoobri lõpus on uus kompuuter ja veel üks uuring, mille nime ma ei tea. Viimane põhjusel, et olen vahel alaseljas taas tundnud sarnast valu nagu enne diagnoosi. Dr Kütner seda teada saades arvas, et vaja veel üks uuring teha. Aga sellest täpsemalt, kui aeg on käes.

Aa, toredad uudised ka. Juuksed kasvavad jõudsalt. Ja paar kilo olen oma tippkaalust (100 kg) maha saanud.

Praegu kõik.
Tänan lugemast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar