esmaspäev, 2. august 2021

Kolmesaja seitsmes

Peaaegu-täpselt aasta jäi blogimisse vahet, otsustasin nüüd jätkata. Möödunud aastat kokku võtma ei hakka, kui vahele tulevad põiked ajalikku, mis on vajalikud, siis tulevad.

Ausalt üteldes, ma arvasin, et see vahe oli pikem.

Aga isegi natuke naljakas on, et jutt on enam-vähem sama, mis eelmises postituses. Ehk siis ilmselt on taas ees ootamas Paclitaxeli kuur. 21. juulil oli PET-uuring, reedel käisin päevaravis tulemust välja printimas ja kuna dr Kütneril oli ambulatooriumis vastuvõtt, hüppasin ka sealt läbi. Selleks ajendas mind uuringu vastuse lehel lause "Murru-ohtlik on parema õlavarreluu pähiku-kaela piirkonna mts-kolle". Noh, kes mu asjadega kursis on, see teab, et vasaku õla valu põhjuseks oli mingi lubjastumine, mille vastu süstiti midagi lahustavat sisse ja osa saadi ka välja loputatud ja vasaku käe üle ma eriti enam ei kurda. Hiljem tekkis aga valu parema käe õlga ja kiirgab sealt alla ja survega tegevustel on valus ja raskuste tõstmisel jne. Ortopeed vaatas ja ütles, et temal pole siin midagi teha, see on metastaasist. Läksingi siis dr Kütneri juurde, et aru saada, kui reaalne see murru oht on. Magada on ka paremal küljel valus, kas ka magades võin selle pähikukaela ära murda?

Dr Kütner arvas, et ilmselt oleks seda piirkonda vaja kiiritada. Kolmapäeval, 4. augustil on minu asjus konsiilium, kuhu ka ise kohale lähen - siis saab lähemalt plaani paika.

Keemiaga jätkamise teemal. Alguses arvasin, et tahaks ikka kuu või poolteist veel puhata ja ehk siis alustaks ravi, sest ma tegelikult olen sellest tüdinenud. Aga siis mõtlesin natuke ja kuna pääsu niikuinii ei ole, siis oleks mõistlik alustada nii ruttu kui võimalik, sest siis saab see rutem ju mööda ka. Esimene võimalus alustamiseks minu poolt oleks 25. augustil või siis 1. septembril. Aga nagu juba kirjutasin - konsiiliumis saame need asjad paika. Aa jaa, uus veeniport tuleb ju ka panna, sest eelmine sai välja võetud, kuna läks põletikku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar