kolmapäev, 23. oktoober 2019

Kahesaja kuuekümne kolmas

See ravi oli nädal tagasi, 16. oktoobril
Nüüd on õhus olnud küsimusi ja neile vastuseid, mida mu püsilugejad ootavad.

Esmaspäeval käisin kardioloogi vastuvõtul. Ta kirjutas rütmihäirete vastu tablette nimega CarvodilalHEXAL 12,5 mg, mida pean võtma kaks korda päevas. Täna sain Herceptini süsti ja meil läks esmaspäeval kardioloogiga arvutamine natuke valesti, nagu ma järgmise saaks nelja nädala, mitte kolme nädala pärast. Ja päev enne seda tahab, et ma käiksin südame EHHOs ja tema vastuvõtul ka, ta vaatab tulemusi ja otsustab, kas 20. novembril võib mulle Herceptini manustada. Samas ta ütles, et kuna need muudatused ei ole pöördumatud, siis saab esialgu vajadusel kasutada ka võimalust, et jätta Herceptini ravis veidi puhkust ja siis jätkata. Sest temagi sai aru, et see ravim on mulle oluline. Väga meeldiv oli see dr Vettus. Ilus ka.

No aga siis juhtus selline asi, et teisipäeva hommikul ma ärkasin lihtsalt 38,9 palavikuga, õigemini ärkasin selle peale, et ma ei saanud õieti hingata, lihtsalt rögisesin, just nagu Laura oma viimased päevad. See oli nii hirmus! Kui kell sai 9, siis ma proovisin helistada õde Liinale, sest mina nüüd keemiapatsiendina olen ka tema hoole ja nõustamise all. Aga Liina oli ka haigeks jäänud. Siis sain rääkida peaõde Maretiga, kes lasi dr Kütneri õel Kairil mulle tagasi helistada. Kairi kirjutas mulle antibiootikumid ja kuna Marian oli siin, lasin tal selle apteegist ka ära tuua. Paracetamoli ma ei võtnud, aga palavik tuli ise mõne tunni möödudes alla. Järgmisel ööl oli kõva kurguvalu ja tugevad kõrvetised, eriti rinnakus. Palavikku ei tulnud. Kolmapäeva hommikuks oli Kairi mulle tellinud ka röntgeni. Nii läksingi täna kõigepealt röntgenisse ja siis dr Kütneri ukse taha ootama.

Dr Kütner arvas, et me täna Paclitaxeli ei tee ja saatis mu hoopis rindkerega kompuutrisse. Nagu varem kirjutasin, siis Herceptini süsti ikkagi sain. Järgmise nädala kolmapäeval, mil oleks pidanud olema keemiaravi vahenädal, helistan dr Kütnerile, et saada teada, mis edasi saab. Kas saan järgmisel nädalal Paclitaxeli. Kui mul õigesti meelde jäi, siis oli õhus ka võimalus, et Paclitaxel üldse ära lõpetatakse. See asi jäi mulle natuke segaseks. Selge on see, et igasugused plaanid, mida ma hoolega arvestades olen teinud, on jälle vastu taevast.

Nii et tänast pilti mul lisada ei ole. Aga kuna eelmise korra Paclitaxeli pilt on avaldamata, siis näete seda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar