neljapäev, 30. august 2018

Kahesaja kahekümnes

Mu blogisissekannete südametunnistus Veronts koputas, et olen kirjutiste vahe jälle pikaks jätnud. Eks ta ole.

17. augustist olen olnud ametlikult töötu.1. septembrist algab uus leping. Võtsin statistika mõttes ennast isegi arvele. Kuigi mingit rahalist toetust mul loota pole.

MTÜ Meeta esimene koos olemise päev läks suurepäraselt - mis viga korraldada, kui rahaline ressurss on olemas. Oma süste saan ka tavapärase vahega edasi, ei midagi uut. Vasaku kanna ja jalatalla valu, mis on diagnoositud plantaarseks fastsiidiks ehk rahvakeeli kukekannuseks, teeb suuremat häda. Käisin märtsis PERHis ortopeedi vastuvõtul. Doktor arvas, et peaksin uued sisetallad laskma teha TÜ Kliinikumi spordimeditsiini osakonnas, et teevad paremini kui Tallinnas. Võtsin siis augustis Tartu-reisi ette, koguni kahel korral pidin käima. Mulle ei tehtud siiski individuaalseid taldu, vaid nahast õhemad tallad kohandati minu jalgadega. Päris head ja õhukesed on tõesti, neid pidavat saama isegi lahtiste rihmikute sisse kleepida. Isikliku abivahendi kaardiga pidin taldade eest maksma 50% hinnast ehk 20 eurot. Aga need Tartu mehed rääkisid, et ITKs tehakse lööklaineravi, mis pidi olema hea tulemusega. Tutvustuses on pahaloomulise kasvaja olemasolu loetletud vastunäidustusena aga küsisin dr Kütneri käest ja sain loa. See ravi on tasuline, 18 eurot üks kord ja ma pean enne aja bronnimist hankima perearstilt saatekirja. Igatahes ma väga loodan, et sellest on abi. Jalg valutab ka öösel ja valuvaigisti ei taha enam kuidagi aidata.

Nii palju siis seekord. Aa, koolist tulin ka ära, ametlikult. Ja ühegi eelmises postituses loetletud punktiga ma ei ole tegelenud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar