pühapäev, 28. jaanuar 2018

Saja üheksakümne seitsmes

Sel nädalavahetusel oli mul tunne, et ma lihtsalt sulan. Sest kuidas muidu saab inimesest nii palju vett välja tulla? Öösel ja päeval ja igalt poolt. Täna siiski oli eilsega võrreldes veidi kuivem, loodan homme kenasti tööle minna. 

Kolmapäeval sain Faslodexi süste ja lasin mõõta vererõhku. Kipub teine viimasel ajal kole kõrgeks minema, nüüd jälle keskimselt 150/100. Veel mõned kuud tagasi oli keskmine 120/60. Kodus olen ka mõõtnud, selle vahendiga olen 140/95 keskeltläbi mõõtnud, ka ikkagi palju. Dr määras veebruari lõpuks kardiloogi juurde aja. Vereproovi andsin ka aga selle tulemusi ei tea.

Luksemburgi mineku lennupiletid on ostetud ja Evega kõik kokku lepitud. Läheme emmega, kes on ka lennupiletite sponsor, 27.03-01.04. Mõne omaaegse perega vaja veel ühendust võtta, olin 20 aastat tagasi Luksemburgis maanoorte vahetusprogrammiga, nüüd oleks tore neile külla minna. Arstilt on ka luba olemas ja homme loodan kindlustuse ära teha.

Koolist võtsin esialgu akadeemilise puhkuse, eks näis, kas ma sinna tagasi lähen...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar