esmaspäev, 26. juuni 2017

Saja seitsmekümne üheksas

 Ja ongi saabunud aeg, mil hakkan Viini sõitma. Olen varakult lennujaamas. Ilm läks koledaks, hakkas sadama ja valisin lennujaama jõudmiseks busside asemel takso. Ja siis jõudsingi varem. Tänu tablettidele olen hästi maganud. Ja mõnusalt elevil. Mulle meeldib reisida, eriti kui selle eest ise tasuma ei pea. Lisaks olen meeldivalt ärevil, et üle hulga aja saan saksakeelsesse keskkonda. Viimati vist 2009. aastal teatriga Heidelbergis. Teine meeldivus on see, et saan meie 13-15 kraadi tuulisest ja vihmasest ilmast ligi 30-kraadisesse päikesepaistesse. Loodan, et mul jääb piisavalt aega seda nautida. Seelikut ma kohvrisse siiski ei pakkinud, kuigi kaalusin seda mõtet. Sest see võib olla sel aastal ainuke võimalus säärtele jumalavalgust näidata. No ehk ikka langeb Eestis ka mõnele nädalavahetusele veel suvi.

Lennu alguseni on veel poolteist tundi aega. Eks ma siis loen võin tukun või midagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar