reede, 16. juuni 2017

Saja seitsmekümne seitsmes

Siin ma elan. Sellest ma elan.
Olen oma mõttes uue postituse kirjutamisega mitu korda algust teinud. Aga siis tuleb ikka midagi vahele või ei viitsi. Ja nii jääbki. Pean vist ka assistendi palkama ;)

Üks postitus oleks alanud nii.

On OK mitte midagi teha.

Püüan selle mõttega järjest rohkem harjuda. Mu viimase aja psühholoogivisiidid on mind palju õpetanud ja eelpooltoodu on üks tarkus. On OK, kui ma ei tee pühapäeval MITTE MIDAGI. Ma ei pea ennast selle pärast süüdistama ega halvasti tundma. Mida ma siis peaksingi nii väga tegema? Ma ju vastutan ainult enda ja Kissu eest ja kui me mõlemad oleme hooldatud, siis ei peagi ju midagi tegema. Iseasi on see, et mida ma siis teen, kui ma midagi ei tee. Midagi ju ikka teen. Noh, see pühapäev, millest kirjutan - magasin, sõin, vaatasin telekat ja mängisin tahvlis kaardimängu ja ühte teist mängu. Ilm oli ka vist väga kole. Ja tolmurullid tegelikult ju ei urise mu peale. Ja mitte midagi ei juhtunud. Maailm ei kukkunud kokku. Ega jäänud seisma. Ja mul on väga tore psühholoog.

Teine asi, mida õppinud olen, et on OK tunda igasuguseid tundeid. Aga selle teemaga ma alles töötan.

Muidu on nii, et olen teinud palju toredaid asju - käinud Viljandis ja seal teatris ja Tallinnas teatris ja loomaaias ja kohvikus ja muud veel.

Selle nädala kolmapäeval oli kaks ravi korraga - Zometa ja Herceptin. Ja dr Kütneri juurde sain ka. Doktor oli ka lõpuks kuulnud, et ma blogin ja avaldas veidi hirmu, et ei tea, mida ma küll kirjutanud olen, et minuga peab nüüd ettevaatlikumalt suhtlema. Ütlesin, et temast kirjutan ainult head :) Aga muidu sain uue tunniplaani juba mainutud ravimite manustamiseks ja saatekirja südameuuringule 5. juuliks ja arsti juurde uuesti septembri alguses.

Ja suur uudis on see, et üks ravimifirma saadab mind Viini, kus toimub minusugustele edasijõudnutele ümarlaud. Seal arutatakse igasuguseid küsimusi, mis puudutavad elu ja raviga hakkama saamist jne. Noh, et siis ravimifirma saab ka teada, mida patsiendid tegelikult vajavad. Sõit on 26.-28. juuni. Sain töölt kenasti puhkust, mul oli veidi varu jäetud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar