kolmapäev, 29. juuli 2015

Kuuekümnes

Zetode kontsert ja valmiv sokk
Olin siis nädala lõpuni haiguslehel.
Neljapäeva õhtul ja reede hommikul oli veidi palavikku, maksimaalselt 37,4 ja otsustasin Viljandisse folgile mitte sõita. Juba varakult ostetud pileti müük läks ludinal, selgus, et Lullil oli just väga vaja. Mina aga folkisin teleka ja tahvliga, Trad.Attacki kontserdi ajal lõime Kissuga isegi veidike tantsu.

Ilmad on ka sel suvel siiani olnud sellised... sügisesed. Margus oli nii nunnu, et tõi vabatahtlikult ära mu ratta. Pääskülast P-Tallinnasse. Seisab teine kenasti mul trepikojas koos majakaaslaste omadega, sõitma pole veel saanud.

Esmaspäeval oli uuringuravimi lõpetuseks EKG ja EHHO - kõik korras nagu ikka. Süda on mul ikka hea olnud :) Uuringuravimi lõpetuse puhul tundub hea olevat see, et mu küüned on veidi kosunud. Pöidlaküüntega läks asi ikka päris hulluks, lõhenesid ja olid väga haprad. Nüüd ehk hakkavad tasapisi välja kasvama. Ja üldse küüneääred ei ole põletikulised enam. Või siis praegu. Nii et halva juures on ka head.

Pea valutab sageli ja hommikuti on kole kurguvalu, eriti täna. Uurisin telefoni taskulambiga olukorda, vist on mingid mädaplekid ka. Igatahes on hommikuti kogu see nina-neelu teema umbes. Nimmeluu tulitab ka vahel nii mis kole, see peaks siis see aktiivse kolde koht olema. See valu ongi selline kõrvetav, nagu hirmus kange pipraplaaster oleks otse luu peal. Ei lase ennast ära unustada. Võeh.

Armas Kristi on korraldanud Kaisa sõprade fondi. Liitusin ka ise sellega. Kes täpsemalt teada soovib, siis Kristi Kool annab teavet. Tänan kõiki, kes on juba liitunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar