neljapäev, 10. aprill 2014

Teine

Selgus, et olen sobilik ühte ravimiuuringusse. Pandi paika ka lähem tegevuskava.

Täna käisin peaga kompuutris. 16.04 on EKG ja ehho. 17.04 on luude stsintigraafiauuring ja verevõtt. 22.04 saan esimese annuse uuringuravimit ja 23.04 herceptini ja taxotere kokteili. Need on keemiaravid ja manustatakse veeni kaudu tilgutiga. Keemiad hakkavad olema kolmenädalase intervalliga. Ilmselt pannakse mulle sisse püsiv kanüül vms, sest mu veenid on eelmisest keemiarallist nii läbi, et ei pruugi igakord ligipääsu saada.

Uuringusse pääsemise juures on hea see, et tehakse vist rohkem igasuguseid vaheuuringuid, kui muidu. Ja üldse - mida rohkem, seda uhkem.

Kõige rohkem tahaks muidugi, et valu ei oleks. Samas pean enda keha tänama, et ta valuga mulle märku andis, et kõik ei ole korras. Dr Kütner mainis, et on olnud juhtumeid, kus on luumetastaasid ja üldse valu ei ole ja kui siis ükskord kompuutriga avastatakse, on väga kaugele arenenud.

Koolist võtan ilmselt akadeemilise. Mõned asjad saan vast tehtud ka.

3 kommentaari:

  1. Aga valuravi peaks ju kohe algama? Mis arst selle kohta ütles?
    Mu meelest peaks see kohe esimene asi olema :S

    VastaKustuta
  2. See läks meelest ära arstile ütelda, et valutab :)

    VastaKustuta
  3. Ei noh... homme võtad telefoni ja helistad, onju!

    VastaKustuta