reede, 11. aprill 2014

Kolmas

Täna käisin töö juures tööl. Olud on tunduvalt mugavamad kui kodus ja saab teistega aru pidada.

Dr Kütner helistas ja ütles, et järgmisel nädalal pannakse mulle veeniport ära. Selleks võetakse päevaks haiglasse sisse. Natuke jäi see asi mulle arusaamatuks. Aga asjasse on segatud ka anestesioloog.

Valu vaigistamise kohta unustasin ikkagi küsida. Käin ja kannatan. Iga samm on valus ja muul ajal on tunne, nagu ülikange pipraplaaster oleks peal. Kipitab ja kõrvetab. Seal vasaku nimmeluu kandis.

Ei saanud veel tõendit, et saaks ära esitada akadeemilise puhkuse avalduse. Kuna mul on võimalik akadeemilise puhkuse ajal ära teha 15 EAP ulatuses aineid, siis otsustasin vene keele, tõlke toimetamise ja kirjandusliku toimetamise aluste kasuks. Nendes lihtsalt kõige rohkem tehtud ja vaeva nähtud.

Margus keedab mulle hoolega ingveriga taimeteed ja tahab, et ma iga toidu peale jahvatatud kanepiseemneid paneksin. Üritan sõna kuulata.

2 kommentaari: