teisipäev, 4. veebruar 2020

Kahesaja üheksakümne üheksas


No näete, kui kaugele olen juba jõudnud. Kohe on 300. postitus. Tegelikult on neid mõni rohkem. Kuigi videote tegemine on natuke nagu sohk. Teine žanr hoopis. Muideks - otsisin juutuubist õpetuse ja nüüd vist oskan ka videol jupi vahelt ära lõigata. Video tuleb lihtsalt sobivast kohast katki lõigata ja siis saab algust ja lõppu muuta. Või üle jäänud jupi lihtsalt välja lõigata ja ära visata.

Mu juutuubi kanalil on 24 jälgijat. Ma lubasin, et kui 25 saab kokku, siis loosin midagi välja. Nii et üks jälgija veel, palun!

Kusagil videos on sellest vist juttu ka, et reedel peaks mul port välja opereeritama. Mõtlesin, et helistan igaks juhuks ja uurin, millised piirangud ja kui kaua pärast operatsiooni on. Meil on ju Marianiga plaanis 23.02 Saaremaale spaasse minna. Majutus on juba makstud. Kui vaja, siis saab ehk selle pordi väljavõtmise edasi lükata. Sest tahaks ju ikkagi vees vedeleda ja mõnes leebemas saunaski olla. Ehk homme saab selgust.

Ja juuksed kasvavad! Ja kulmud ja ripsmed ka! Mul vist eelmistel kordadel ei ole kulmud ja ripsmed nii puhtaks löönud, ei mäleta nagu. Kulmudele panen riitsinuseõli, kaks või kolm nädalat juba. Ripsmetele panin alguses ka, aga väga kergelt võib silma minna ja see pole üldse hea tunne. Aga väiksed ripsmed ikkagi kasvavad. Pähe ma igaks juhuks määrin ühte seerumit, ehk kasvavad tänu sellele kiiremini. Uued kulmud igatahes tunduvad tulevat sama tihedad kui varem, kui mitte tihedamad ja ripsmekarvakesed on ka mitmes reas.

1 kommentaar:

  1. Huvitav, kas see riitsinus aitab ka neid,kel kulmu-ja ripsmekasv kogu elu hõredavõitu olnud...(?)

    VastaKustuta