neljapäev, 5. detsember 2019

Kahesaja seitsmekümne kuues

Eile oli siis Paclitaxeli loodetavasti viimase tsükli esimene päev ning sellega seoses oli täna pohmakapäev. Ka sedapuhku viimane, ma loodan.

7. jaanuariks panime paika PET-uuringu aja, siis saab vaadata, kuidas ravi mõjus. Hästi ma loodan. Ja minu puhul hästi tähendab seda, et progressiooni ei ole ja loodetavasti jääb nii mõneks ajaks.

Eile oli mul kaasas ka keemiavari, ajakirjanik Eesti Ekspressist, kes tahab minuga olla vist neil kõigil viimase tsükli ravipäevadel. Ja teeb nagu ma aru sain, sellise reportaažilaadse loo, mille käigus kajastame ka muid probleeme. Ma ei tea, kas ajakirjaniku või lihtsalt hea õnne pärast, kuid ootamist oli eile erakordselt vähe. Port kahjuks ei andnud midagi välja ja vereproovi ma sealtkaudu anda ei saanud. Läksin siis tavalisse verevõttu. Seal aga selgus, et mulle polegi vereproovi välja kirjutatud! Läksin siis dr Kütneri kabineti juurde ja pugesin ukse vahelt sisse, et õde Kairile oma murest teada anda. Seejärel oli verevõtu registratuuris ikka mingi segadus, vist seoses sellega, et kui päevaravis püüdis pordi kaudu verd võtta, oli selle saatekirja ikkagi lahti võtnud ja see registraatoriproua seal veidi trikitas ja lõpuks sai kõik korda. Pärast päevaravis, kui oma lehe olin ära andnud, siis juba tunni aja pärast kutsuti ja pakuti ravi tegemise ajaks voodit. Mulle see muidugi meeldis, sest see ravi teeb nii uimaseks, et parim ongi magada ja ma ei võtnud nende viimast vaba tooli ära, kus saaks olla keegi, kes näiteks juba tunniga saab ravi kätte. Pidin küll maksma voodipäeva tasu 2,50 eurot, aga see on ok. Ma sõin mingit šokolaadis puuviljatükke ja mäkerdasin nende lina ka šokolaadiga kokku, nii et aus diil. Ajakirjanik oli ka veidi aega minuga, kui ravi saama hakkasin, ja siis läks. Sain rahulikult magama jääda. Kahe paiku oli juba kõik läbi ja siis veel nii vedas, et juhtusin garderoobis kokku Heliga Novartisest, kes tõi mu oma autoga koju. Eriti edukas päev. Järgmisel nädalal ma verd andma ei pea ja ravileht on ka juba käes, nii et saan kohe hommikul mina päevaravisse, ootan rohu ära ja juba saan ravile.

Arvasin, et täna videot teha ei jaksa, aga panin ikkagi hommikumantli selga ja siin on ka väike video. Lumene advendikalendri avamine ja õhtused mõtted 5.12.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar