laupäev, 9. november 2019

Kahesaja kuuekümne seitsmes

Panen nüüd siis ka kirja olulisema, mis eelmise postituse videos suuliselt on. Et saaks edaspidi vajadusel otsingut kasutades leida.

Kolmapäeval sain järjekordse doosi Paclitaxeli, kuna üks jäi vahelt ära, siis seekordne oli kuues ja kokku peaks tulema 11 doosi. Viimati tehtud kompuuteruuring ülakehast näitab kopsudes mingeid varjustusi või pilvekesi, mis ei viita metastaasidele, aga mida dr Kütner tahab veel natuke lähemalt uurida. Ta küsis ka, et kas mul on köha vms tulnud. No ei ole. Vahel on hingates natuke valulik kusagilt kopsude kandist, vahel jääb nagu õhku puudu. Aga ei midagi hullu. Sellega seoses on järgmise nädala kolmapäeval mul vaja minna veel ühele kopsu-uuringule. Mis see täpsemalt on, seda ma ei tea, saatekiri on digitaalne.

1. novembril kirjutasin peavalust ja viletsast enesetundest. Õhtuks viskas ka palaviku 38 peale ja otsustasin järgmiseks päevaks kavandatud rahakogumise Kingitud Elule ära jätta. Ja kohtumise sõbrannadega ka. Palavik oli õnneks ainult üks päev, kõht oli lahti pikemalt, pole tegelikult tänaseni päris korras.

Möödunud nädalal sain tööl käia esmaspäeval, teisipäeval ja reedel. Õnneks eelnevale kogemusele tuginedes oskasin arvestada, et ma neljapäeval veel töövõimeline ei ole ja ei teinud selleks päevaks ühtegi kokkulepet. Reedeks oli aga kogunenud jälle parajalt kirju ja muid tegemata töid. Ei muutunud ükski jäneseks ega jooksnud minema.

Praeguseks nädalavahetuseks ei ole mul ühtegi kohustust, kuigi tuli ootamatu töö seoses PÖFFi seansside sisestamisega Piletilevi programmi, mille ma vabatahtliku tööna ette võtsin. Noh, selle seansside sisestamise, mille eest saan minna ise tasuta filme vaatama. Aga nüüd tekkis seal programmides mingi viga ja tuli planeerimatut tööd juurde.

Praeguseks kõik.
WDSFXNDR


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar