pühapäev, 15. september 2019

Kahesaja viiekümne viies

Eilne pidu Ugalas oli tore ja etendus ka. Viljandisse sain tuttava autos, mugav.

Eilne mure oli alaseljavalu, mis oli tunduvalt tugevam, kui viimasel ajal on olnud. Ma isegi ei jõudnud lugeda, palju ma Oxycodone’i juurde võtsin. Natukene aitas ka aga üldiselt ikka väga valutas eile. Õnneks aitab ringi kõndimine, etenduse vaatamine see-eest oli päris piinarikas. Mul oli küll rea äärmine koht ja vajadusel oleksin saanud püsti ka tõusta. Aga seda ma siiski ei teinud. Eelmisel nädalal, kui VATis “Dekameroni” vaatamas käisin, istusin ka äärekohal ning siis seisin küll vahepeal püsti. Too tükk oli ilma vaheajata, tund ja nelikümmend.

Täna teeb mulle muret selline lihasevalu, nagu grippi jäädes on. Torgib ja valutab. Päris ebameeldiv. See oli üks kõrvaltoime, mille eest õde Liina hoiatas ka. Kuigi ta arvas, et mul on nii tugev valuraviskeem peal, et vast ma ei tunne seda valu. Nüüd õhtu poole hakkab see valu õnneks järele andma. Sõidan praegu rongiga koju. Alaseljavalu hakkas jälle peale, rongis saan ka vajadusel püsti tõusta ja veidi jalutada. Pea ka kuidagi imelikult valutab ja kerge iiveldus on ka. Aga ikkagi - kõik on talutav. 

Panin selle kirja rohkem selle pärast, et oleks pärast võrdlusmoment. Muidu lihtsalt läheb meelest ära.

Novembri lõpuks ostsin jälle Ugala pileteid, mul on üldsegi nii tihe teatrikava, nüüd on kinno ka üht-teist vaadatavat jõudnud, need seansid tuleks ka kusagile vahele susata.

Praegune teatrikava:
T 17.09 “Isa” Theatrumis
E 23.09 “Kuni ta suri”. Rakvere Teatri etendus Vene Teatris
R 11.10 “Cabaret Siberia”. Piip ja Tuut teater Kumus
E 14.10 “Libahunt”. R.A.A.M. Estonias
T 15.10 “Nukumaja 2” Eesti Draamateatris
E 18.11 "Kuidas minust sai HAPKOMAH". Ugala etendus Sakala 3 majas.
N 21.11 “Etturid”. Ugala etendus Sakala 3 majas
R 29.11 “Lotomiljonärid” Ugalas
L 30.11 “Kui me nüüd ei sure, ei sure me kunagi” Ugala (esikas)
L 07.12 “Isamaa pääsukesed” Eesti Draamateatris (lähen vaatama kolmandat korda)

Nendele etendustele on mul piletid ostetud. Ja täitsa vabalt võib midagi veel juurde ka tulla. Kui ikka jaksu on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar