laupäev, 13. jaanuar 2018

Saja üheksakümne kuues

Olen elus. Aga nagu ikka - kui on halb, siis ei jaksa kirjutada ja kui on hea, siis pole aega kirjutada. Oluliselt halb pole õnneks olnud, viimane halb oli nädal enne jõule.

Muidu ikka Herceptin ja Faslodex, iga päev kolm pluss üks valuvaigistit, antidepressandid, kilpnäärmerohud, maokaitsetabletid.

Sõrmeääred kipuvad mädanema ja on põletikus. Kirurg sedapuhku tõstis käed üles ja ütles, et ma läheks nahaarstile. Dr Kütner arvas, et nahaarstil pole ka midagi sellise asjaga teha. Soovitas leotada lillavees ja viinalahuses ja määrida Fucidin salviga. Ja proovida ise mädakolle lahti surkida. See viimane küll eriti ei õnnestunud aga muid juhiseid olen jälginud ja olukord on paranenud.

Olen tegevuses tugigrupi loomisega. Minusugustele edasijõudnutele ja nende peredele ja sõpradele. Kes omab mingeid andeid või oskusi ja tahab kaasa lüüa, andke märku. Või kui juba soovite MTÜga liituda (enne selle asutamist... :P). Kirjutage mulle kaisa.sein@online.ee aadressile.

1 kommentaar:

  1. Lillavesi on minu elamises rohi nr.1. Sellega on ravitud elus kõik hädad.Bartholini näärmest endal kuni haudunud/mädaneva seljani koeral, sekka hambavalud ja vistrikud.No on ikka häid "rohtusid" ilma peal...

    VastaKustuta