neljapäev, 28. september 2017

Saja kaheksakümne viies

Ühe ööga läbi higistatud riided
Nüüd on jälle nii palju aega eelmisest sisulisest sissekandest, et pean kohe mõtlema, millest alustada.

Ehk sellest, et homme on järjekordne PET-uuring? See on see selle radioloogilise ainega, mis sama päeva hommikul Soomest tuuakse. Vahepeal olulisemast veel see, et zoledroonhape jäeti ära, mingi neeruvalgu näitaja oli üle normi. Peame veidi vahet, eks siis vaatab. Herceptini süste saan ikka üle kolme nädala. Valuraviga oli nii, et mul sai Neurontin vahepeal otsa ja siis ma omast tarkusest mõtlesin, et on neid tablette juba võetud küll, ehk pole enam vaja. See sattus just sellele ajale, kui ma Rootsis käisin Ja noh, oli ikka vaja küll aga mul ju polnud. Koju jõudes mõtlesin, et peaks tegelikult andma fentanüüliplaastritele uue võimaluse, folgi ajal ju toimis hästi. Ja nüüd olengi veidi üle kuu taas plaastrite peal. Hea muretu tegelikult. Kuigi mul läheb see arvestamine veidi sassi. Plaastrit peaks vahetama 72 tunni järel. See on kolm päeva. Ja loen näppudel ja vean paberile kriipse ja ikka läheb segamini. Muud polegi sellest midagi aga kui liiga kauaks jääb, siis pole ju mõju enam.

Kukekannusega on lood nii, et dr Kütneri vihje peale pöördusin otse kiiritusarsti poole ja sain kolm seanssi kiiritust vasakule kannale. Veidi paremaks läks kohe - ei valutanud enam puhkeasendis ja öösel. Aga siis ükspäev käisin autovaba päeva raames korraldatud orienteerimisvõistlusel ja pärast seda valutas ikka väga. No aga ma olen ikka loll ka.
- "Kes tegi?"
- "Ise tegi"

Sõrmega läks nii, et enne Rootsi minekut võttis kirurg osa sellest värskelt kasvanud küünest maha, vasakult poolt. Ja kirjutas antibiootikumi sisaldavat salvi. Rohisin siis kätt igat moodi ja ostsin näpukumme, nii et sain Airi juures isegi ujuma.

Koolilaps olen jälle. Üks sessioon juba möödas, teine ukse ees. Kõik on muidugi veel õppimata, eks jõuab õhtu enne, kes see ikka varem õpib.

Muidu ka - on raskemaid ja kergemaid aegu. Öösiti ikka higistan, rekord on olnud neli korda riideid vahetada öö jooksul. Aga kuidagi saab ikka hakkama, peab ju saama.

4 kommentaari:

  1. Aitäh, et ikka kribasid! Ma juba mõtlesingi pragama hakata :D eriti eelmise postituse peale...ma väga ootan igatahes su sissekandeid. Ise käisin täna peakatteid ja parukat vaatamas. Nädalavahetusel teen juustejäänustega 1:0

    VastaKustuta
  2. Fentanüüliplaastrile tasub markeriga kuupäev ja kellaaeg peale kirjutada, siis on kohe teada, millal sai pandud. :)

    VastaKustuta
  3. Ma kirjutan paki peale, millal plaastri panin aga tundub, et mul on kolme piires arvutamisega raskusi.

    VastaKustuta
  4. Pane telefoni meeldetuletus või äratus :)

    VastaKustuta