pühapäev, 8. jaanuar 2017

Saja kuuekümnes

Nagu aru võib saada, pole ammu kirjutanud. Eks ole olnud raskemaid ja veidi kergemaid aegu. No nii ta igatahes on läinud. Jõulud ja aastavahetus oli mulle meelepärane, olin palju Kissuga kahekesi aga vajadusel ka veidi suurema seltskonnaga.

Aga raviteemadel. Eelmine keemiaravi laks oli 14.12.16 ja järgmine pidi olema 04.01.17. Aga õnnestus vahepeal haigeks jääda, ja nii lükkus keemiaravi järgmisesse nädalasse, ehk 11.01.17. No ja sellega seoses ka muidugi järgmised kaks ravikorda ja kogu muu elu. Mis siis ikka. Kümme päeva puhkust olin küll juba ära vormistanud veebruari, ehk siiski saan seda veel muuta. Ühtegi reisipiletit veel ostnud ei ole, mul on ju kavas teha teoks unistus Madeirale sõita. Liina tuleb ka. Praegu oli plaan minna 6. veebruari paiku. Nüüd lükkub meie sõit ilmselt kuu aega edasi. Aga siis ongi veel soojem. Seal. Ma ju tasapisi õpin portugali keelt Duolingo äpiga. Mingi ettekujutus hakkab juba tekkima, mõned sõnad on juba tuttavamad kui teised :)

Ma ei tea küll, mis sellest reisist välja tuleb. Aga ma ei sea suuri lootusi. Kasvõi istun ühe koha peal ja hingan välismaa õhku kui rohkem ei jaksa. Praegu teeb elu ebamugavaks see, et justkui temperatuuri regulaator oleks katki. Ma ei nimetaks toimuvat kuumahoogudeks, lihtsalt külmatunne vaheldub pidevalt kuumatundega. Ja viimasega käib kaasas ka keha märgumine, eriti pea. Nii on mul pidevalt ligi ja kaasas väikesed froteerätid, et pead ja vajadusel muud keha kuivatada. Teiseks murekohaks on valu, mis ei ole küll kiunumapanev, kuid magamajäämist siiski takistab ja muul ajal on lihtsalt olemas. Ja valu ei ole ainult nimmepiirkonnas, valutab ka vasaku reie tagakülg ja sealt talla alla välja, uuem valu on vasakust küünarnukist vasakusse peopesasse. Valu on selline kõrvetav, peopesas on tunne, nagu oleks vastu asfalti kukkunud ja peopesa marraskile tõmmanud ja siis kipitab. Valukatest võtan praegu hommikul ja kui meeles on, siis ka lõuna ajal Neurontini, õhtul 10 mg Oxycontini ja 75 mg Pregabalini. Homsest hakkan võtma ka hommikul 10 mg Oxycontini, selle mõju peaks olema 12 tundi. Ja 5 mg Oxycodone´i võtan ka vahepeal juurde.

Uskumatu, aga mõned sokipaarid veel ja siis peaks minu andmete järgi kõik Kaisa Sõprade Fondi liikmed olema tänuks fondisokid saanud. Kellele ma siis koon?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar