kolmapäev, 18. jaanuar 2017

Saja kuuekümne kolmas


Eile käisin keemiaravijärgset vereproovi andmas ja armast Üllet haiglas väisamas. Viisin talle ühe rätiku. Ingrid vihub (ikka heas mõttes) neid Ameerikamaal teha - internetis müügiks, tulu annetab vähiuuringutele, ja saatis kotitäie ka meile, PERHi teabetuppa. Sealt siis saavad prouad, kel keemiaravi tõttu juukseid pole, endale sobiliku välja valida. Tasuta. Ma käisin ja ahnitsesin ühe mütsi ja kolm rätti ja viisingi siis ühe räti hoopis Üllele. Ingridi rätipood asub siin aga Eestisse tellida sealt ei saa. Küll aga on lehel väljas lõiked ja valmistusõpetused. Kõrvaloleval pildil olen ühe Ingridi rätiga. Kahjuks on need sünteetilisest materjalist ja mina oma higistamisega ei saa seda rätti kaua peas kanda. Veidi abiks on, kui panen puuvillase mütsi alla. Aga siis hakkab ka palav. Jään ootama kevadet, et seda rätti uhkelt kanda. Madeiral näiteks.

Täna oli mul tegelikult kavas tööle minna, aga kuna hoolimata unerohust ma kell neli läbi öösel ikka veel ei maganud, siis tundus, et pole hea mõte pool kaheksa äratuskellal end äratada lasta. Pealegi on täna õhtul leerikooli esimene tund. Jah, ma lähen leerikooli, Tallinna Jaani kirikusse. Selle põhjus on, et emme tahab, et ma ristitud saaksin ja ega muidu ka kristliku tarkuse omandamine mööda külge alla ei jookse.

Öö juurde tagasi tulles - kolm korda sai ka riideid vahetatud. Higistan, külmetan, kõik on nätske. Võeh. Väsitav. Ja ei soodusta kosutavat und.

Helistasin vereproovi asjus, valgete vereliblede näit on pisut alla normi. Norm on 4-10, mul oli eilses veres 3,1. Õde Kairi küsis, kuidas ma ennast tunnen, kas väga väsinud, ma ütlesin, et noo, okei? Kairi ütles, et siis on näit ka noo, okei. Ehk siis lisameetmeid tarvitusele ei võeta (dexamethasoni tabletid), püüan lihtsalt tubli olla. Peaks punast veini jooma ja punast liha sööma? D-vitamiini võtan niikuinii, tuleks ka pomelo lahti nööpida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar