esmaspäev, 4. aprill 2016

Saja üheksateistkümnes

Aeg on teha kokkuvõte üritusest #mallukagavormi.

No Mallukas jõudis saada titaootamise vormi, minult kahjuks sellist vormi ei saa :)

Kuni sünnipäevani ehk poolteist kuud olin päris tubli. Esialgu loobusin nii palju kui võimalik valgest jahust ja valgest suhkrust. Püüdsin palju kõndida. Siis avastasin äpi MyFitnessPal. Seal saab sisestada kaalulangetamise eesmärgi ja muud andmed ja siis äpp arvutab välja, kui palju kcal tohid päevas tarbida. Kui liigud, siis saad kulutamiseks kcal juurde. Minu normiks arvutas 1400 kcal, kui ma päevas üldse ei liigu. Äppi saab sisestada ka tarbitud toidu, nii kaalusin ja märkisin kõike umbes kaks nädalat. Vahepeal oli selline tunne, et appi ma olen nii näljane! Ja et isegi üks õun sisaldab lubamatult palju kaloreid. Siis tellisin endale Kati Orgu toitumiskava aga seda täpselt jälgida polnudki plaanis. Mõte oli selles, et saada ideid, MIDA üldse süüa teha.

Siis aga tuli sünnipäev. Ma ei liialdanud toiduga aga iga ampsu kaaluda ka ei vinnanud. Ja pärast seda olin mitu päeva haiglane, ei saanud õue ja sõin, mida oli. Ja nii nüüd ongi. Ma püüan mitte süüa valget jahu ja valget suhkrut ja nii aga no vahel kohvikus ühe kergema koogi ikka võiks ;) Oluline on ju, et ma ise enda hästi tunneksin.

Numbritest ka. Mul on tavaline plekist ehitusmõõdulint ja ma ei hakka seda enda kehaosade ümber vedama, ei usu, et nendes numbrites erilist muutust on. Ja kui täpselt need algmõõdudki said. Pilti ka ei tee, sest visuaalne muutus on ilmselt juuste pikkuses (üritan kasvatada). Kaal oli alustades 91,4 kg ja eile 86,9 kg. See on miinus 4,5 kg, Asi seegi :) Madalaim mõõdetud kaal oli 86,2 kg, see oli 17. märtsi paiku. Eks unistus on ikka saavutada see 85 kg mis sai eesmärgiks võetud aga olen õnnelik ka 87 ümber. Ikkagi alla 90!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar