kolmapäev, 16. märts 2016

Saja kuueteistkümnes

No nii. Nüüd ongi nii, et kes jõuab, see teeb. Ehk siis - hakkasin jälle jõudma. Täna näiteks jõudsin TTÜ raamatukogus magistritööga tegeleda, juuksuri juures käia ja korraks töölt läbi hüpata. Homme jõuan loodetavasti kodus magistritööga tegeleda, siis perearsti juures käia ja haiguslehe ära lõpetada ja ehk isegi TLU õpikeskusesse.

Täna hakkasin huvi tundma, miks pole laekunud tulumaksu tagastus. Mõtlesin, et ehk panin arvelduskonto numbri valesti. Selgus hoopis, et maksuamet ootab, et ma saadaksin laenulepingu ja ostu-müügi lepingu. Näed siis. Ma poleks teadnudki. Ja nemad muudkui ootavad. Ja mina ootan raha... Leidsin vajalikud dokumendid ja panin teele. Huvitav, kaua menetlemisega aega läheb. Tavaliselt olen tuluka rahast sünnipäeva teinud.

Alakõht valutab praegu nagu enne päevade algust. Huvitav. Nimmepiirkonnas, seal, kus on aktiivseim metastaasikolle, on ka ikka valu tunda. Aga mitte nii hullult, et uuesti kiiritust küsida. Huvitavalt valutab õhtuti ka vasak rind, see, kus viimase uuringu tulemusena on mingi tsüst. Enne magamist olen võtnud Oxycodoni valu vaigistamiseks.

1 kommentaar:

  1. Tere, soovitaks Sul sellise teema peale mõelda: http://www.viralalternativenews.com/2016/02/how-sharon-kelly-used-cannabis-to-kill.html
    Eestis on Janek Hiiet see inimene, kes oskaks nõu anda, googelda või vaata tema FB. Olen lihtsalt inimene, kelle lähedane on saanud kanepiõlist kõvasti abi, ning äkki aitaks see Sindki:)

    VastaKustuta