neljapäev, 24. juuli 2014

Kolmekümne seitsmes

Tere

Nagu näha, jääb kirjutamist aina harvemaks.

E käisin vereproovi andmas, kõik oli korras. K oli ravipäev. Rekordaja ootasin doktori kabineti ukse taga. 9.30 olin platsis. 10.15 kutsuti sisse. 10.30 sain keemiaravitooli. 11.40 sain rohud tilkuma ja 15.10 majast välja. Minu doktor asendas puhkusel olevat dr Konovalovat ka, sellest ilmselt ka pikem saba. Tähelepanuväärne on veel, et ukse taga ootajaid oli kümmekond, kuid toole vaid kolm. Üks oli ise ratastooliga. Mina leidsin mingi teavikute kasti, kuhu oma ahter toetada.

K hommikul lähen vereproovi andma, dr arvas, et selliste kuumade ilmadega on oht, et viskab leukotsüüdid alla. Eks siis paistab.

Kuum on küll. Jube kuum. Toas eriti. Nüüd olen Kissut usaldades
akna ülevalt lahti jätnud ka ööseks, ja ajaks, mil ise kodus ei ole. Siin ka pilt selle kohta, kui kombekalt oskab hästikasvatatud kass aknalaual istuda ja valdavalt teab, et käppi ei tohi aknaplekile panna. Noh, omapäi nii ei jäta muidugi. Ja vahel vajab ka järelvalve all olles meeldetuletust selle kohta, kus on piir.

Panen siia nüüd ka lubatud pildi mütsist ja kõige uuematest prillidest. Viimasel ajal tundub kõige mugavam kanda sitsiriidest rätti.

Jõudumööda käin tööl. Homme läheme Merikese juurde Kiisale. Mul on mõte jääda sinna kogu nädalavahetuseks, ehk on seal meeldivam halb-olemist kannatada. Õhk liigub ja pole vast nii kuum.

16.07 käisin vesivõimluses. Täitsa mõnus oli. Vees olla ja nii. Seal on küll lühike bassein, kuid endalegi imestuseks ujusin sellest pool oma koera-stiilis ära. Mina, kes ma ei oska ujuda. Tahan veel minna, kui parem on olla.

Eile tekkis lootus minna augusti lõpus veel Berliini, kuid Margus ei saa nii ruttu asju korda ja üksi võiks ju ka minna, aga tahaks ikka jagada ka. Vast tuleb häid pakkumisi veel.

Köögi kavandamisel on uudiseid - midagi juba vormub paberile ja arutame. Tore.

Järgmine ravipäev on siis nii, et samal päeval vereproov ja ravi, kuna tahame Lätis käia. Järgmine on kuues kord. Küsisin doktorilt ka, et arvestades head ravivastust, kas on ka plaanis muudatusi oodata. Doktor ütles, et peab uurima ja mõtlema. No eks aeg annab arutust.

Selle nädala postiivne uudis on ka see, et kui muidu olen iga ravitsükli vahel kilo juurde võtnud, siis eile sain sama kaalunumbri ütelda, mis eelmisel korral. Ja see on muljetavaldav 100 kg. Õde Liina ütles, et ka ravimid soodustavad kaalutõusu.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar