teisipäev, 20. mai 2014

Kahekümne neljas

Terviselainel ei ole erilist muutust, sestap on siin olnud vaikus. Eraelus üht-teist ikka sünnib, kuid kas see huvitab mu lugejaid? Nii tulebki täna rohkem pilti kui juttu.

Dr Oll vastas mu kirjale. Ta on praegu välismaal, kodumaale naastes hakkab mulle Tallinnasse arsti otsima. Diacarbi olen nüüd võtnud viis päeva. Muutust veel ei ole märgata.

Reedel käis Kristi mul taas abiks kraamimas. Olin vist ka ise seekord natuke abiks. Tegime sidrunikeeksi ja pildil on küpsetis välja pandud mu vanimale Villeroy & Bochi taldrikule, mille pärisin vanaemalt. Keegi esiemadest oli kusagil härrade juures virtin olnud ja sellest ajast on peres veidi peenemat portselani. Aeg on küll jätnud oma jäljed ja taldrik on veidi näritud sälkudega, kuid see annab pigem ajalugu juurde. Boheemi seinal nägin sama sarja supitaldrikut.

Kraamimise kava juurde kuulub juba traditsiooniliselt, et teen Kristile viimase "Pilvede all" lühikokkuvõtte, ja kui kõik on kraamitud, siis vaatame Armu-Anna seiklusi.

Laupäeval oli jälle kuidagi eriti uimane päev. Poes ikkagi käisin ja süüa tegin ka aga õhtuseid muuseumiöö kavasid pidi veidi kärpima. TTÜs Igor Volke loengut käis Margus üksi kuulamas, siis tuli siia, sõime ja siis läksime okupatsioonide muuseumisse. Ja siis oligi kell 23 ja pidu sai läbi.

Pühapäeval ajas Kissu mind paanikasse. Päev-päevalt on ta vasak silm läinud punasemaks ja ajab rähma. FB arutelu ja dr Google abiga jõudsime võimaluseni, et tegemist võib olla kasside herpesviirusega. Tibu on mul ju paar aastat vaktsineerimata. Õues ta ei käi aga mina ju käin ja võin jalanõudega igasuguseid asju koju tuua. Ette rutates - täna käisime arsti juures, kes on spetsialiseerunud silmamuredele, ja saime esialgu diagnoosiks midagi silmapõletikulaadset. Müüdi kaasa ravim, tilgad, mida kaks korda päevas silma tilgutada. Oeh. Ühe korra olen seda iseseisvalt teinud. Kass vihkas mind õnneks ainult umbes 20 minutit.

Aga arsti juures käimine oli uhke - kuigi jala minnes on kliinik mu kodust umbes 10 minuti kaugusel, sõitsime meie taksoga. No ei jaksa mina seda seitsmekilost mauku käe otsas tassida.

Aga on see karma või mis - no kuidagi ei taheta, et ma Torrole saaksin minna. Kui esialgu oli see, et ravi nihkus nädala võrra edasi ja ma mõtlesin, et ikkagi proovin minna, siis nüüd on vaja kuus päeva Kissule silma rohtu tilgutada. No mis siis ikka. Jaanipäevani ka pole enam kaua aega.

Täna hommikul käisin verd andmas. Porti voolikut enam sisse ei jäetud, et plaaster ei ärritaks nahka. Ravi tehakse homme.

Lõuna ajal käisin kursa tüdrukutega nende viimast tsüklit lõpetamas Klaaspärlimängus. Seal on tore nagu ikka. Sinna minnes tegin ka oma ülesvõtte Pärnu mnt remondist :)

Aa, hästi palav päev oli täna, Kundas olevat mõõdetud 33,midagi soojakraadi. Meil oli õhtupoole paar korda kerget müristamist kuulda.

Noh, täitsa pikk jutt tuli ikkagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar