kolmapäev, 13. märts 2019

Kahesaja kolmekümne kaheksas

Armsaim tagasiside, mis ma pärast saadet sain oli mu armsalt Marianilt, et ma olin päikeseline. Nii tore. No eks ma proovin jah ikka n-ö vähem liibata, selja sirgu ajada ja lahke, rõõmsa näo pähe teha.

Vaatasin saatelõiku mitu korda. Esimene nendest vaatamistest oli telefoni ekraanilt ja 40 bussist väljudes üliaeglaselt (noh, et jälle ei kukuks) kodu poole liikudes. Ei olnud ju kannatust, et läheks ruttu koju ja paneks telerist järelvaatamisse. Ja nüüd mõtlesin, et kirjutaks blogisse asju, mis minu arvates jäid rääkimata või olid liiga ilustatud (minu enda tõttu).

Esiteks see, et elan pool aastat korraga. Tegelikult elan ikka päeva korraga, nagu ilmselt paljud inimesed. Aga selles mõttes, et peaaegu iga hommik näen vaeva, et voodist üldse välja saada. Asi on ka füüsislises saamises aga rohkem on see vaimne pingutus. Ja järgnevad füüsilised ebamugavused (kuumad-külmad, valud jne), nendele on ka palju lihtsam alla anda ja teki alla tagasi pugeda ning magamiselaadset olekut jätkata, aga tuleb ikka olek selgeks saada, midagi süüa, rohud võtta, riidesse panna, heal päeval isegi pisut meikida, kassile süüa anda ja tööle minna. Kui juba tööle jõuan, on asi lihtsam. Ja pool päeva vähemalt suudan üpris produktiivne olla.

Poole aasta kaupa ehk uuringust uuringuni käib suuremate plaanide tegemine. Ja ega väiksemaid plaane teen ikka ka aga kunagi ei või kindel olla, kas ma olen piisavalt vormis, et plaanid ka täita suudan. No igasugused teatris- ja kohvikus- ja külaskäigud.

Ja muidugi ma saan aru, et mul on väga vedanud, kuni mu metastaasid ainult luudes on. Ma arvan, et selle 14% viie aasta elulemuse statistikast moodustavadki luumetastaasidega inimesed. Nii et ei ole vast see surm ka nii lähedal tulevikus ja ega ma ei mõtle sellele koguaeg ja ma ei oota seda. Aga ma olen valmis. Kui valmis selleks muidugi üldse saab olla.

Ülehomme PET-uuringu päev siis, mis tähendab, et juba homme ei tohi ma teragi suhkrut tarbida ega ka puuvilju süüa. Aga kindlasti ma olen varem kirjutanud PET-uuringust detailsemalt ja ükskord vist tegin isegi sellest torust pilti. Jah, see on siin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar