kolmapäev, 20. veebruar 2019

Kahesaja kolmekümne kolmas

Laupäeval hakkas vasakus jalalabas seletamatu valu ja see paneb mind lonkama. Vahel valutab niisama ka. Lisaks on mind tabanud krooniline kevadväsimus, ainult magaks. Kuigi ega magamine ei ole häireteta, ikka on vaja kuivi riideid panna ja pissil käia ja valuvaigisteid võtta. Aga see on praegu mu lemmiktegevus, see magamine. Ilmselt võtab kõige vähem energiat. Aga kahjuks ei anna ka juurde.

Nii on praegu mu igapäevane mure energia puudumine. Millegi arvelt saan hädavajaliku tehtud. Õnneks on mul töökoht, kus tullakse toime, kui ma kindlatel aegadel kontoris ei ole. Ma ei kujuta ette, kui mul sellist võimalust praegu poleks. Sest kuidagi saan ennast mingiks ajaks ikka nii kaugele, et tööle minna ja teatud tunnid teen isegi tööandjale vajalikke asju. Kui ma peaksin praegu olema rangelt 8 tundi tööl või selle asemel haiguslehel, valiksin ilmselt viimase ja oleksingi oma jõuetuse ja mittemidagitehatahtmisega voodis.

1 kommentaar:

  1. Kaisa, ka sa mingeid toidulisandeid võtad/saad võtta? Praegu oleks paras aeg neid keha turgutamiseks ja talvest väljaraputamiseks võtta. Ja energiavarude taastamiseks. Ei taha küll mingi hull reklaamija olla, aga olen juba mitu head aastat Ecoshi tooteid tarbinud ja mulle tunduvad need väga head. Teen kuuride kaupa, kevadel ja talvel.

    VastaKustuta