neljapäev, 12. aprill 2018

Kahesaja neljas

Just siis, kui ma olen väga uhke selle üle, et õnnestus peaaegu kogu öö ära magada riideid vahetamata, alles poolteist tundi enne äratuskella aega panin kuivema kehakatte, magan ma hoopis äratuskella helinast hoolimata rahulikult edasi, ärkan pool tundi hiljem, tunnen ennast halvasti, ei jõua süüa ja haaran kapist kaasa kohukese, tellin takso ja vihastan mitu korda, sest 1. takso ei hakka sõitma, 2. taksojuht ei vasta mu kõnele, et ma saaksin küsida, millal ta juba sõitma hakkab, ta on ainult 600 meetri kaugusel 3. vaatan kaardilt, kuidas takso tiirutab Pelgurannas ja ei leia teed maja juurde, 4. takso iste on nii must, et ma tegelikult ei istuks sinna, kui mul kiire ei oleks, jõuan tööle, virutan kohukese endale sisse ja veidi aja pärast oksendan selle välja, olen veidi pikali ja keedan endale teed, joon teed ja mineraalvett... No jah, just siis eks.
Aga pärast läks päev edasi üpris talutavalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar