reede, 10. november 2017

Saja üheksakümnes

Neil päevil saab mu esimene vähidiagnoos üheksa aastaseks. Täpset päeva ma ei oska ütelda, sain erinevat moodi infot erinevatel päevadel, ja kas seda olekski vaja nii väga teada. Ega see ju pole mingi päev, mida nii väga tähistada. Lihtsalt mõtlema paneb, et mida kõike on selle üheksa aasta jooksul ette tulnud...

Üleeile, mil sain oma järjekordse Herceptinisüsti, külastasin lõpuks ka valuraviarsti. Vaatasime skeemi üle ja kurtes oma kukekannuse valu üle, mida kiiritus siiski ei ole leevendanud, lülitasime kavasse ühe valuvaigisti, mis ei ole narkootiline ja mis peaks just seda tüüpi valule mõjuma. Ravimi nimi on Etoricoxib 90 mg ja paari päeva järel võin juba ütelda, et see toimib kannavalule küll. Tore! Teiste valudega jätkan esialgu sama koguse fentanüüliplaastriga, vajadusel võin annust kahekordistada ning vastavajalt vajadusele vaba graafikuga Oxycodone´i juurde. Ja vahepealse variandina lisaks uutele tablettidele võin ka Neurontini jälle võtta, aga esialgu mitte. Et saaks puhtamalt aru, kuidas see Etoricoxib mõjub. Järgmisel nädala kolmapäeval annan tagasiside valuraviarstile.

Järgmise nädala kolmapäeval oleksin pidanud Faslodexi süste ka saama, aga palusin vahele jätta, sest reedel sõidan reisile ja ma tahaks minna võimalikult selge olemisega.

Mul on nüüd puhkus! Esialgu koolipuhkus ja kool aga pärast seda nädal pärispuhkust. Ja ma sõidan Milanosse! Ma ei ole kunagi Itaalias käinud, eile hakkasin Duolingo äppi abil ruttu itaalia keelt õppima :D Sõidan aga täiesti asjalikul põhjusel. On olemas organisatsioon Europa Donna, mis on katusorganisatsiooniks Euroopa riikides toimetavatele rinnavähi patsientide organisatsioonidele. Ja juba aastaid korraldavad nad Milanos teadlikkuse tõstmise koolitust, kuhu siis sel aastal saame koos Kirkega Eesti esindajatena minna. Mul oli veel puhkust saada ja Kirke sai ka asjad nii korraldatud, et jääme pärast koolitust veel neljaks päevaks Milanosse. Koolituse nädalavahetusel on kava väga tihe ja muidu ei saakski üldse linna näha ja veidi mõnusalt ka olla. Ma loodan, et tuleb väga tore reis ja innustav koolitus. Tänavune aasta on üldse kujunenud ootamault reisirohkeks, tore.

1 kommentaar:

  1. Nii tore, et Donna koolitusele minna saate... olen ka üks kord seal käinud... Väga tore üritus, kus palju erinevatest riikidest naisi koos. Minu probleem muidugi see, et ei suuda ise eriti inglis keeles rääkida :( sellest oli väga kahju...
    Milano linnas ringi hulkudes oli minu jaoks natuke probleem need päikesekiirtena kulgevad tänavad hiigelsuure siseringiga ;)
    Kõike head sulle, Kersti

    VastaKustuta