teisipäev, 8. august 2017

Saja kaheksakümne teine

Jänedal käisin vaarikaraksus
Ega ei ole eriti hea olnud olla viimasel ajal. No nimmeluu ja jala valu, kukekannuse valu, labajalgades on vahepeal väga tugevalt valus tursetunne. Seda leevendab külm vesi ja külm kompress. Valu vaigistab mõneks ajaks Oxycodone. Higistamisehood on ka sagenenud. Nädalavahetusel olin Jänedal, Eesti Vähiliidu laagris. Seal oli selline tekk, et magasin nagu kilekotis, kõik oli niiske ja nätske. Kodune tekk hingab veidi paremini, aga ööd on ikka suhteliselt nätsked. Ja ma olen nii väsinud kogu aeg. Õhtul ei jää ilma unerohuta magama ja hommikul ei saa siis kuidagi üles. Aga see selleks.
Kõigele vaatamata otsustasin veidi ametit õppida, ma kohe ei saa rahulikult olla. Olen sügisest Tallinna Majanduskooli õpilaste nimekirjas, erialaks kvaliteedispetsialist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar