pühapäev, 7. august 2016

Saja kolmekümne seitsmes

Ega praegu vist paremaks ei lähe, nii et lõpetan haiguslehe ja lähen homsest tööle.

Sel nädalal sain endale koduõe. Eelmise nädala EMO-kogemuse jagamise tulemusena soovitati perearstilt võtta saatekiri koduse toetusravi saamiseks. Tegingi nii ja helistasin toetusravi kabinetti ning teisipäeval külastas mind õde Lii. Lubas järgmisel nädalal helistada, et küsida, kuidas mul läheb. No ma loodan, et niipea mul tema abi vaja ei ole aga vähemalt on need asjad korda aetud ja kui on abi vaja, siis tean, kuhu pöörduda.

Kolmapäeval oli Herceptinipäev, visiit dr Kütneri ja dr Kolgi juurde. Uudis on see, et Zoledroon jäeti praegu ära, mis annab mulle rohkem vabadust ja harvemaid PERHis käike. Ainult iga kolme nädala järel Herceptin. Ütlesin dr Kütnerile, et tahaks nahaarsti juurde minna, et oma sünnimärke kontrollida lasta, ta kirjutas mulle saatekirja. Hiljem registratuuri helistades sain numbri 15. novembriks. No vedas, et juba selleks aastaks aja sain. Vist. Tasulist aega oleks muidugi varasemaks ka saanud. Muidu dr Kütneri juures midagi eriti põnevat ei juhtunud, sain järgmise kuue visiidi tunniplaani ja ravimilehe nelja korra kohta, järgmine kord kohtume 05.10 ja siis vaatame, millal sügisene kompuuter teha.

Dr Kolgi juures rääkisin ära, kuidas vahepeal läinud on. Ta oli seda meelt, et kui Imovane laseb ilma peavaluta magada, siis peaksin seda ikka võtma. Huvitav on see, et terve tablett on natuke palju, siis peaksin magamiseks vähemalt kümme tundi arvestama, aga poole tabletiga kipub vastu hommikut ikka peavalu tulema ja ma ärkan selle tõttu. No siis olen Oxycodone´i ka peale võtnud. Eks ta on selline timmimise värk. Igatahes järgmine Herceptinipäev on mul 24.08 ja dr Kolk tahab mind siis ka näha. Ja tema arvab, et kui need peavalud ära ei kao, siis tuleks ikkagi enne sügist leida võimalus teha peast kompuuteruuring. Et olla kindel. Talle kohe üldse ei meeldi sellised öised peavalud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar