pühapäev, 20. detsember 2015

Üheksakümnes

See "Telli teavitus uuest postistusest e-kirjaga" siin paremal pool hästi ei toimi. Kas kustutan siis parem üldse ära? Oskab keegi pakkuda mingi hea lahenduse, kuidas huvilised saaksid teada, et on uus sissekanne blogis?

Igatahes tänane jutt tuleb vähem terviseteemaline, sest üldiselt on olnud kõik hästi, isegi unetuse probleem on vähehaaval laabumas.

 
"Verise Eesti" võtteplatsil
Täna tahan kirjutada sellest, kuidas mind viimasel ajal on tabanud kummaline soov saada jäädvustatud. FBs on vahva grupp "Pean saama näidelda, muidu suren" Augustis, puhkuse ajal, käisin sealt saadud info põhjal "Mustade leskede" võttel. Vaatasin küll kõik osad ära aga eetrisse ma ei jõudnudki. Nimi tiitrites siiski oli.

Paar nädalat tagasi otsiti osalisi massistseeni. Indrek Hargla kirjutatud stsenaariumi alusel peaks kuueosaline sari "Verine Eesti" jõudma Kanal 2 eetrisse veebruaris või märtsis. Seal võtetel oli lõbus ja samas kaos ja segadus. Eriti teatritööga võrreldes. Režissöör oli Jaak Kilmi, kes tundus väga sümpaatne. Minu osa oli kehastada kohtusaalis publikut. Tegevus toimus aastal 1999, mul olid isegi kaasas mu enda prillid sellest ajast.

Möödunud reedel tegin katse jätta jälg filmiajalukku. Priit Pääsuke lavastab Paavo Piigi "Keti lõppu". Mina reageerisin kutsele, millega otsiti 30-45 aastast pluss-suuruses naisterahvast. Kuna hiljuti osalesin tööl Digitarga kingikalendri filmimisel, oli mul kohe saata ka enda promovideo. Filmis osalemine oli muidugi õhinapõhine aga ma osutusingi valituks. Pidin kehastama jooganaist, kes käib salaja juustuburgereid ostmas. Seega mul oli isegi tekst: "Üks juustuburger palun!" ;) Filmimise jaoks tehti isegi grimm ja anti kostüüm. Oli väga tore kogemus. Loodan, et seekord mind välja ei lõigata.
Filmi kohta võite vaadata ERRi uudislõiku siit. Film peaks valmima järgmise aasta sügiseks. Kui järeltootmiseks raha leitakse...

Vot sellised lood siis täna.

1 kommentaar:

  1. Siiani on teavitused e-postiga mulle kenasti kohale jõudnud. Lisaks olen lehe "nööpnõelaga kinnitanud" (ingl k "Pin tab") oma veebilehitsejasse.
    Hoian silma peal ja pöialt pihus :)

    VastaKustuta