esmaspäev, 14. detsember 2015

Kaheksakümne seitsmes

Läheb lõikuseks. 11.01 helistan günekoloogile ja lepime aja kokku. Eemaldatakse munasarjad. Ja midagi veel? See on mulle veel veidi selgusetu, eks jaanuaris kuulen täpsemalt. Igatahes on lõikus
minu jaoks hea uudis. Noh et günekoloog ka lõpuks sama meelt oli. Dr Kütneri seisukoht on ju ka, et tuleks eemaldada. 

Operatsioon tuleb lapraskoopiline. Hea ülevaate eesootava kohta saab siit: http://www.kliinikum.ee/naistekliinik/naitehaigused/protseduurid/31-laparoskoopia/

Möödunud nädalavahetus oli meeleolukas. Sai veidi lõunapool käidud ja inimestega koos oldud. 

Külas olles oli unega jätkuvalt hull lugu. Eile koju jõudes hakkas uni lõpuks tulema. Aga tuli ka peavalu. Nüüd on vaja palju magada. Eriti kuna just avastasin, et eile olin kange valuvaigisti asemel (leebemad ei toonud soovitud muutust) manustanud hoopis terve tableti kõige kangemat unerohtu mis mul on. Olin sama sammu täna kordamas, õnneks keerasin tabletilehel teise poole ja jäin veidi imestama seal kirjas olnud nimetuse üle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar