kolmapäev, 7. oktoober 2015

Seitsmekümne kaheksas

Nägin kusagil jälle koledat statistikat, et rinnavähi luumetastaasidega patsientidest on diagnoosi saamisest viie aasta pärast elus 24%. No mina kavatsen küll seda protsenti tõsta.

Täna alustati kütmist, see on väga tore. Hakkasingi eile juba uurima, et milles kühvel. Ma ju ei tea ka, et äkki pean ise kusagilt midagi lülitama. Aga ei. Täna saabus soe radikatesse. Toas temperatuur ka juba 19,8 kraadi. Päike ka paistab vahelduva eduga ja soojendab.

Eilne kirurgi külastus oli noh, ma ei tea. Natuke nõu ju andis ja kirjutas kapsleid, mida õhtul võtta ja mis pidavat sooltele rahustavalt mõjuma. Ja Kamistad geeli määrimiseks. Et sisaldab valuvaigistavat lidokaiini ja rahustavat kummelit. Ja hea nõuanne oli, et kakamise protsessiks valmistuda, enne määrida vaseliini vms, et tee oleks libedam. Aga muidu ta eriti minuga samas teemas ei püsinud. Näiteks soovitas luumetakate valutamise kohta Diclac geeliga määrida. Ei noh, tere hommikust. Enne diagnoosi saamist proovisin ma ise ka nii. Järgmise nädala teisipäeval lähen oma proktoloogi juurde ka, vaatame, mis mõtted tal on.

Hüpnoteraapias hardcore osa juurde ikka ei jõudnud. Jutustasime niisama. Natuke huvitavaid mõtteid on tema külastamisest tulnud. Mõtteid, mida hiljem ise juurde mõtelda. Järgmise aja panin novembrisse. Aa. Eile lobisesime nii, et tulin nii ära, et isegi maksta ununes :)

Täna üritan veidi kooliasjadega tegeleda. Magistritöö juhendaja ka eile kirjutas ja küsis, et kuhu ma kadunud olen? Ma vastasin, et olin valudesse kadunud. Eks ta keeruline on. Kui halb on, siis ei tee ju midagi. Ja kui hea on, siis tahaks ju niisama tšillida. Kududa ja lugeda (jaa, ma olen tasapisi jälle ilukirjandust lugema hakanud) ja telekat vaadata ja kokata ja jalutada. Aga see kooliasi tuleks ikka ka ära lõpetada. Nii vähe on ju lõpuni jäänud.

Uuendus ka. Nüüdsest on võimalus tellida e-postile teavitus uuest sissekandest blogisse. See kastike on paremal pool üleval minu pildi all. Teeb ju asja mugavamaks? Hilisem lisa: mulle tundub, et see asi ei tööta. Koristan kastikese ära.

KSF saldo on 649 eurot. Aitäh teile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar