pühapäev, 16. august 2015

Kuuekümne teine

Marguse sünnipäeva puhul Tallinna lahel
Olukorrast.

Möödunud kolmapäeval oli Herceptini saamise päev ja arsti juures käimine ka. Dr Kütner andis mitmeks korraks ravimilehed kätte ja tema juurde visiidile lähen alles 14. oktoobril. Kõige huvitavam on see, et vahepealsel ajal ei ole ette nähtud isegi ühtegi vereproovi.

Ravimifirmast oli teatatud, et kui patsient soovib, siis nemad saavad Pertuzumabi edasi pakkuda, kuid haigekassa seda ei hüvita. Hmmm, miks mul peaks seda vaja olema? Ei olnud ju tegu mingi imerohuga. Doktor arvas ka, et sellega kaasneb nii palju sebimist, Kingitud elu fondi poole pöördumist jne ja tõesti vist ei ole mõtet. Ma isegi ei taha teada, millisest summast jutt oleks... Igatahes praegu jätkame Herceptiniga kolmenädalase intervalliga ja Zoledroniga iga nelja nädala järel. Mida see ravim, mida ma nüüd enam ei saa, tegema peaks, võib lugeda sellelt inglisekeelselt lingilt

Munasarjade eemaldamise teemal arvas dr, et pole mõtet kiirustada. Kaasnevad kõrvaltoimed (kaalutõus, kuumahood ja muud menopausi-"toredused") ei ole eriti lõbusad ja dr Kaarde ka väga ei poolda. Pealegi on ta praegu puhkusel, eks hiljem arutavad. No ootame ja vaatame. Ehk siis oktoobris visiidile saades kuuleb edasise kava kohta.

Muidu on mul olnud nädal puhkust ja teine ees. Olen teinud toredaid ja ägedaid asju.

Tahan kirjutada ka Kaisa sõprade fondist, mille armas Kristi ellu kutsus.
Tahan tänada kõiki, kes on Kristit ja mind usaldanud ja oma panuse andnud.

Mulle on see ettevõtmine oluline vaimse kindlusetunde tagamiseks. Et kui on halb ja ei jaksa, et siis ei peaks mõtlema, et krt, ma ei saa endale haiguslehte lubada, sest sellest jääb kohe meeletu auk eelarvesse. Samas ma loodan väga, et mul ei ole vaja sealt fondist kasutada kopikatki ja ühel kenal päeval saan selle edasi anda Kingitud elu fondile. Ise muide olen Kaisa sõprade fondi esimene liige oma püsimaksega :)

Seega tänan kõiki 28 sõpra, kes oma panuse on andnud - fondis on hetkel 293 eurot.

2 kommentaari: