kolmapäev, 21. mai 2014

Kahekümne viies

Ajab luksuma. Kas see tähendab, et te muretsete mu pärast?

Eilseks ravipäevaks läksin kella üheksaks kohale. Tilk algas 10.15 ja lõppes 13.30. Palavikku ei olnud, vererõhk enam-vähem korras.

Kodus magasin veidi. Õhtul võtsin küll maorohtu ka, öö oli siiski vaevarikas. Kõrvetav rögin ja krooks söögitorus, Rennie veidi leevendas. Eile õhtul oli uimane, parem kõrv vilistas, kui liigutada, õhetus ja natuke nagu purjus olla. Täna on veidi leebem. Palavikku tulnud ei ole. Suus on vale järelmaitse kõigel. Nii, kui midagi süüa, siis pärast on vastik maitse suus ja tahaks kohe midagi peale süüa. Ostsin No Bananast mustikaid ja maasikaid.

Dr Kütner, kes väga meenutab mulle Elgi Koset, nii välimuse kui ka oleku poolest, sebis mulle homseks oftalmoloogile aja. Vaatame siis need silmadiskid üle.

Pärast seda käiku on kavas ikkagi lõuna poole sõita, vahepeatusega Vargamäel. Kuid ma pole saanud kinnitust, kas saali koha saan. No mis siis ikka, Ugala buss võtab mu igatahes Mäost peale, eks siis paistab. Ja pärast etendust Torrole, kuhu jääksin pühapäevani, kui jaksu on. Kissule panen veel täna ja homme rohtu, silm on hulga parem. Selline kava on vähemalt täna, eks homme paistab, mis elu toob.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar